18. syyskuuta 2016

Tänään!! Juonipaljastuksia

Tiedättekö tunteen "onkohan musta tullut vanha?". Noh huomasin olevani kyseisessä tilanteessa :D olen nyt sitten saanut neuloosin ja hullunkiilto silmissä virkannut lapasia.... 
 Siis.. pakko...
 saada....
lapaset!!!
ja vaikka en vielä ihan ole saanut toista lapasta valmiiksi, ostin toisen lankakerän. Olin näemmä siis päättäny tehdä toisetkin xD 

Sitten.. niitä paljastuksia.. xP meille on ensikuun alussa tulossa kissanpentu, mun elämäni eka oma kissa!! joojoo tiedetään, olen enemmänkin koiraihminen, mutta rakastan kaikkia eläimiä ja kissat ovat söpöjä. Ja itsekkäitä... ja teräväkyntisiä... sähiseviä... eiku!! mies on myös omistanut aikaisemmin pari kissaa ja halusi kovasti kissaa, joten päätettiin ottaa sellainen.
Valmiiksi ostettuna kotoa löytyy jo osa ruuista....
Royal Canin kitten instinctive in Gravy, applaws cat  märkäruokia.. sekä cosman herkkupurkkeja kaksi. Kaikkia näitä olen myös tilannut lisää, ja näiden lisäksi olen tilannut myös kaksi 2kg kuivanappula säkkiä. Tarkoitus olisi siirtyä myöhemmin raakaruokintaan, kunhan kissa kasvaa ensin rauhassa. Pentuhan tulee meille luovutusikäisenä (12vk). On kaunis pikku tabby uros. Jonka nimi on kyllä jo päätetty, mutta itse olen ainut, joka sen tietää  ;)
Siinäpä pientä esimaistiasta tuleviin postauksiin  ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti