21. huhtikuuta 2016

Maailmanmenoa ja melskettä!

    Ei hyvää päivää... :D 

Nyt kun kaikki on taas ollut melkoisen hyvin ja olen saanut juurrutettua itseni paikalleen, huomasin.. tajusin... ja muistin että hei.. mullahan on blogi!! johon oon viimeks kirjottanu 2013 eli kolmevuotta sitte!!! hui kauheeta.

Tähän väliin on mahtunut paljon ja kaikkea, kuten esim. Että mulla ei ole enää koiraan sillä se oli pakko lopettaa <3 olen myös eronnut edellisestä miehestäni ja siinä välissä pyörähtänyt pari hetkellistä mies ehdokasta, villisti on juostu pitkin ja poikin, sekä hajoiltu, ryypätty ja rellestetty. 

Löysin sitten vihdoin miehen itselleni, kanssa vihdoin elämä tuntuu hyvältä :) ja haluan elää hänen kanssaan asti.. ei siitä sen enempää.. vielä  ;) 
sain jopa vihdoin taas oman kodin, jonne sain rauhoituttua ja asettauduttua. Ja kukapa muukaan miun pyörii, kun minun oma rakas ukkeli, kunkku pytom jonka olen ristinyt Hadekseksi!!

pikkuhiljaa elämä rullaa ja nyt on kasvejakin kesäksi tässä kasvateltu, samoin kissan juttuja valmisteltu. Muutakin käsityötä väännetty, mutta niistä myöhemmin uutta postausta :)

kiitos ja näkemiin 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti