23. elokuuta 2013

Päivitystä!


Tuli sitten värjättyä hiukset mustaksi, kun entinen punainen oli hieman haalistunut ja saanut seuraseen ainakin 5cm juurikasvun jäljet.

 Kun käyn suihkussa iltaisin laitan suihkun jälkeen hiukset letille, joten siksi näissä kuvissa nyt sitten minulla on kiharat hiukset :) yleensä ne on suorat hieman päistä kaartuvat .

Tässä nyt muutama päivä mennyt ihan rennosti ottaessa. Alkuviikosta kärsin kovista mahakivuista, joten mitään en oikein voinut tehdä, muuta kun makoilla ja lueskella kirjoja, piirtää , kuunnella musiikkia sekä olla tietokoneella. Tulihan sitä pelattuakin jonkin verran.
Tarkoitus oli myö leipoa mutta kuten sanottu en mahakivuiltani pystynyt edes leipomaan, joka on sääli sillä rakastan leipomista, enkä ole taas aikoihin päässyt leipomaan :/

Eilen sitten kun mies tuli töistä renkaat vaihtaneena mietittiin että miksi ihmeessä autosta kuuluu ininää ja kauheeta rutinaa. Ajettiin sitten mäntyharjuunpäin ja rupesi kuulumaan kunnon rousketta. Mies oli juuri vaihtanut minun auton uudet kesä renkaat kyseiseen autoon. Kun päästiin perille Miehen vanhempien luokse otettiin selvää mistä mokoma ininä ja rouske kuuluu. Pultit oli liian pitkät takarenkaissa minun renkaiden vanteilla käytettäväksi, joten kappas kummaa pultit oli ajaessa pistänyt molemmilta puolilta takaa käsijarrun pikkuhilkkeet paskaksi! NICE!!
 Jouduttiin sitten myöhäiseen iltaan asti vaihtamaan auton vanhat renkaat toiseen mersuun ja sen toisen mersun renkaat sitten minun renkaiden tilalle autoon, jotta saatiin minun renkaat varastoon säilöön odottamaan aikaa kunnes meillä on niihin sopivan pituiset pultit.
 Ja nyt tulee sellanen kohta mitä oikeesti ihmiset ihmetteli tuukkalan ABC:llä!
No minähän sitten reippaana tyttönä olin vaihtamassa mieheni kanssa näitä renkaita autosta toiseen ja niitä mun renkata sinne varastoon. Itse sitten kannoin jokaisen rankaan varastosta autolle autosta varastolle ja autosta toiselle autolle. JA ei tää ollu se VAAN että minulla oli piikkikorkoiset korkokengät jalassa, tissitoppi ja upouudet pillifarkut jalassa! Ja maa oli upottavaa pehmeetä hiekkaa! 
 Kukaan ei voi nyt väittää etteikö myös hienot neidit piikkikoroissaan pystyisi vaihtamaan esim. autoon renkaita jos haluavat! Tosin itsellä on kokemusta auton laitosta ja en oikeesti ole mikään hienohelma vaikka välillä näyttäisinkin siltä! 
JA TIETYSTI SE ETTÄ RAKASTAN AUTOJA JA NIIDEN LAITTOA :)

Siinäpä oli pientä päivitystä mitä tälläviikolla on tapahtunut. :) Ei nyt mitään hirveitä ole, mutta päivityksen saadakseni ihan tarpeeksi. Nyt viikonlopun aikaan tulee sitten päivitystä tod.näk. kuukauden tuotteista ja ehkä vielä jostain muustakin!

Eikun siis kommenttia tulemaan, että millaista päivitystä kaipailisitte :) Video päivitykset ei vielä onnistu, koska mun kamera hajos enkä ole uutta saanut vielä hankittua! Kunhan uuden hankin niin saatte sitten videopäivityksiäkin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti